lördag 24 april 2010

Saturday Morning [in the afternoon...]

Jag är fortfarande lite förkyld. Sov till 13.30, det är fan inte klokt! Annars brukar jag vakna långt före det men vägra komma ur sängen. Men min förkylning höll mig däckar i mer än 12 timmar. e.e

Men nu är jag uppe, hostande och snörvlande. Fick lite te, två potatislimpsmörgåsar och bevittna lite familjegräl. Synd men sant, men jag älskar dem ändå, även när de bråkar och trilskas. Ska ta itu med skolarbetet så fort jag sett "Over the Hedge" och "Le fabuleux destin d' Amélie Poulain". Jag är lite trött i skallen ännu såttsäga, ska kanske ta en kopp kaffe också.

Mamm, Lion och Skrållan är till stan på picknick, LiLLan kom alldeles just hem från en promenad ner till bryggan, hon behövde lite luft, mamm kommer hem och hämtar in henne till stan senare, hon ska träffa A. Men jag vågar inte prata med henne just nu, hon är på dåligt humör... =/

Skulle ha farit till Amie idag... Men jag får inte ens följa med till stan på godisköp eftersom vi vill få mig frisk till på måndag... e.e Så jag och LiLLan får hälsa på henne nästa vecka.

Jag ska gå ner och fråga LiLLan om hon vill ha lite kaffe.

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar