tisdag 27 april 2010

Kopfschmerzen

En lektion kvar, sedan slutar jag och tänkte ta tillflykten hem och fräka i mig frukt eller något annat saftigt. En vattenmelon skulle inte sitta helt fel, eller en Ben&Jerran! =D Eller en enorm isglass... *sitter och drömmer mig bort* Jag är enormt törstig, men mjölken på lunchen smakade bly i halsen p.g.a. allt slem och salladen smakade bara sallad och gav mig inte den tillfredsställande känslan jag behövde. En Mountain Dew... Yummie...

Diskuterat Kempo och Tae Kwon Do med Ullis, de skulle behöva fler tjejer, samtidigt som Tååfe tycker att jag ska gå med i Tae Kwon Do gruppen för att de i allmänhet behöver gler medlemmar. Men jag kan inte riktigt se mig själv göra 50 armhävningar för varje svordom, 20 för varje försening och rulla omkring på marken och vifta med benen och hoppas på att jag träffar något... =P Så jag håller mig till snigelpromenaderna i skogen. =3

Är lite yr i huvudet... Skulle helst vilja sova lite, men jag orkar inte gå till kansliet och be om att få sova nere i vilorummet, för det skulle innebära en massa rännande, så istället sitter jag här med huvudvärk och hoppas innerligt på att min mor läser detta och kanske har en Mountain Dew åt mig när jag kommer hem? Jag lovar att jag bär byråar och dammar hyllor och piskar mattor och för bort disk och dammsuger, men jag behöver vila skallen efter idag.

Och jag har bara haft en dubbeltimme gymnastik som inte riktigt anstränger huvudet så mycket och en dubbeltimme tyska och jag gnäller redan.
Men nu vill jag gnälla, för jag mår illa! Lärar-Eva tyckte att jag skulle fara hem eftersom jag "inte såg riktigit kry ut". Men när det nu bara är en lektion kvar så måste man väl pina sig lite, man kan be Suppa om hjälp en massa och teckna igelkottar i häftet... ^^
Nu ska jag gå och vila huvudet lite...


Ciou~

1 kommentar:

  1. 50 armhävningar för EN svordom?! seriously, jag skulle bli sjukt stark om jag gick med i det där, för det enda jag gör är att svära... typ, hehe...

    SvaraRadera