lördag 17 april 2010

BESTÄM BESTÄM! HALLÅ! TITTA DÅ!

Moíro har varit här idag. =3 Vi har betett oss som vanligt, visat våra rum och sett på film och påstått att vi hatar varandra och sedan skenat omkring i köket medan papp försökt stoppa in saker i diskmaskinen medan jag står på alla fyra på golvet och säger åt honom att beordra LiLLan att ställa sig på knä på min rygg. Allt är som vanligt...

Mamm kommer hem ikväll, ska plocka undan lite här innan papp far efter henne [om en kvart] för att hon ska slippa få ett nervöst sammanbrott då hon ser vardagsrumsbordet [nej, så farligt är det inte, men man vet aldrig =P].

Tååfe kommer hem ikväll. Han kommer vara lite Dezzie-sjuk kommande veckor, men det är så det är. =3

Nu ser vi på "Boundin'", en kortfilm från PIXAR, men vi ska nog byta film till någon annan trevlig animerad eller tecknad film [vi tycker om sådana]. Eller, ja, vilken mysig film som helst.

Jag har lite Twix å Mars å TUPLAH~ att äta upp. LiLLan sitter mest och gnäller. xD

"BESTÄM BESTÄM! BESTÄM BESTÄM! JAG FÅR PLATS FÖR TVÅ FÖTTER I MIN TOFFLA, ÄR DET FÖR ATT MINA FÖTTER ÄR SMÅ ELLER TOFFLAN STOR ELLER BÅDE OCK. NÄMEN TITTA DÅ! MEN SLIPP DÅ! NU GJORDE JAG DET IGEN! MEN HALLÅ SE DÅ, ÄR DINA ÖGON BLINDA FÖR OMVÄRLDEN! MEN SE DÅ! TITTA DÅ! Kanske jag får plats för båda händerna i dem också. Det HÄR är var jag kallar otroligt. TVÅ tassar, ett framben och ett bakben. TITTA SNABBT SNART SLÄPPER JAG, SNART ÄR DET FÖR SENT! Nu släppte jag, du missade nästan. Nu gör jag det igen. Helt otroligt. MEN TITTA DÅ! SE! SE HÄR! SER DU?! HALLÅ ÄR DU DÄR? HÄNGER DU MED?"

Jag skrev upp det här medan hon tjatade om det, så nu sitter hon och asflabbar åt sig själv igen. x) "Jag är så rolig!". Hon är helt otrolig...

Nu måste jag väl bestämma vad vi ska se på för film... =P

Ciou~

2 kommentarer: