fredag 9 april 2010

Pour bien commencer, ma petite journée, et me réveiller moi je pris un an café

Sitter i datakorridoren och tjurar, för den eftermiddagen fram till klockan 15.00 kommer SUGA! För jag skulle egentligen ha haft finska, d.v.s. någonting att bry hjärnan med, men istället så är läraren borta och jag blir tvungen att roa mig på egen hand eftersom alla som jag skulle ha kunnat umgås med är på väg till UppCon! D= LiLLan kommer in hit efter att hon slutat iaf, tur är väl det, annars hade jag inte gjort ett piss idag och farit hem med 14.05 bussen och inte gjort ett piss hemma heller... e.e

Om bara Tååfe var hemma... .___. Då skulle vi kunna tala över saker och ting, han lär behöva ventilera lite. Och jag behöver någon att umgås med.

Damn it att min mobil inte har några batterier och är galen dessutom! D=

Sååå... Vad göra? Jag tror jag ska ta en tur på stan och se om jag blir positivt överraskad på något sätt... =P

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar