måndag 12 april 2010

Min grotta

Kom just hem från skolan. =P Skrev finskan... Nu är det bara att vänta och hoppas... >.< Nå, tillsvidare så mår jag finemang. Sitter med en binge vuxenserier som ska läsas, en bra film som ska ses, ett mysigt sovrum som ska användas och en dagbok som ska fyllas. Ett tyskaprov som ska skrivas imorgon också förstås, men tyska är jag bra på. =D

Deine Mutter! =D

Well, efter att jag skrivit finska hotade två timmars meningslöst datasittande tills det var dags för tyska. Men Lemland kom en sväng förbi och jag fick en nyck och drog med henne ut på stan. Vi gick via Tyger & Sånt för att se efter tyger till förhänget till mitt rum. =3 Sedan gick vi ner på Din Sko för att se om de fått något jag skulle kunna tänka mig att ha. Inte än... xD Sedan gick vi via Sittkoffs och kollade runt lite. Och Lemland skulle till Ele & Kele och köpa lås till sina örhängen. Sedan blev jag sötsugen så vi fikade på Bagarstugan och pratade litegranna. Och slutligen så vände vi tillbaka till lusse. Där hamnade vi att prata med Bo Söderlund, FaQed, Hanna, Janina och Richard. Vi hann väl få oss några skratt innan vi var tvugna att springa på lektion.

När jag sedan skulle hem så träffade jag Noémi. Vi skulle ha gått tillsammans om jag inte kommit på att jag var tvungen att lägga min textkompetens i Annes fack innan jag smet till bussen. Vi ses hos Führern på lördag istället, eller var det söndag?

Well, jag trodde jag skulle få visa K-PAX för LiLLan idag, men hon for på bussen tillsammans med Moíro och for till Pålsböle istället. Men de behöver får umgås lite. xD Jag får min beskärda del av dem efter provperioden. Kanske vi skulle ta och fara till Sthlm och hällsa på Uttern?

Nu ska jag se på film lite. =3 Här har ni bilder på mitt nya sovrum!


Det här är alltså helheten, lite färggrannare. =3


De här två tavlorna har funnits i barnrummen sedan LiLLan var bäbis, de är fulladdade av nostalgi och de passade perfekt in på mitt rum, så nu hänger de där över min säng där de ska vara.


Den här svarta trämasken fick ta plats över mina nattlampor, de passar fint där. ^_^

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar