tisdag 20 april 2010

Flyttningsplaner igen =D

Helt jävla otroligt! Första tyskatimmen för den här perioden och så har man en uppsats om ens hembyggd som ska vara inlämnad om två veckor och ett föredrag som ska vara klart på måndag och framföras på tisdag om någon delstat i Tyskland... e.e

Nåja, jag är mätt och glad iaf, jag var vrålhungrig till lunchen av någon orsak och det var korvsås och potatis så det passade min aptit bra... =3

Hanna ska hjälpa mig med matten nu också. ^^ Bra det, jag suger...

Mördarsnigeln och jag kanske flyttar ihop till nästa skolår! =D De äger en lägenhet i stan alldeles nära kyrkan, så det är nära till allting och eftersom Mördarsnigeln fyller 17 nu i sommar så kommer vi kunna leva på vårt gemensamma studiestöd som mestadels kommer gå till mat, förnödenheter, el och Internet! =D Wonderfull!

Sitter i skolan och känner mig helt slut, ska kanske spela lite pinball och bli på allerten igen... ^^ MAAAAMM! Kan du koka kaffe tills jag kommer hem...? Halv fyra?

Ciou~

2 kommentarer: