torsdag 22 april 2010

...

Inte nog med att man är på väg att bli förkyld, har ont i halsen och en bultande huvudvärk så är mina hormoner i obalans och jag sitter här och bölar för att jag tror att typ alla mina vänner utom Moíro och LiLLan hatar mig...

Helt normal paranoia, men den stiger mig åt huvudet och så sitter man sedan här och snörvlar och gnäller för sig själv och är för trött för att gå till mamm och be om en kram och har inte mobilen i närheten så kan inte messa och be om att någon säger något snällt... Det här suger verkligen...

Men ingen tycker ifs om när man gnäller, jag gnäller dock inte om sådana här saker så ofta, men nu tror jag verkligen att jag behöver att folk FÖRSTÅR att jag faktiskt mår dåligt och vill ha en kram och vänligt tilltal och inte att folk försöker skämta bort det eller ännu värre, ignorerar det och väntar tills det går över...

Nej, usch, strunta i mig jag bara gnäller för att jag är sjuk och snurrig i huvudet!

Natt~

5 kommentarer:

  1. *KRAM*
    Jag hatar inte heller dig!
    Och krya på dig!! <3

    SvaraRadera
  2. Stor kram på dig.
    Har aldrig och kommer aldrig att hata dig.
    Ännu större kram <3

    SvaraRadera
  3. Hoppas du mår bättre snart Erin! *virtuell kram* Och jag hatar dig inte heller! ;)

    /Noémi

    SvaraRadera