fredag 16 april 2010

Nu e' de slut på veckan!

Jag är hungrig! D= Tur att papp tillagar spagetti med köttfärssås. =3 MAAAAAT!!

Jag är godkänd i finskan och slipper den fr.o.m. nu! Hurra! Hurra! Bara tre kurser i nästa period! =D

Jag åt en väldigt liten lunch med Maria och Mördarsnigeln medan vi talade om äckliga saker. =D Stackars Maria som var tvungen att lyssna. xD Sedan hade Mördarsnigeln biologiutgivning och jag finska. =P Efter det gick och jag och köpte två Mountain Dew, en till mig och en till LiLLan. Hon kom runt 15.00 och tvingade ut mig i solskenet. Jag hade gärna suttit och läst vuxenserier en liiiten stund till... =P

Vi gick först till Bromark's och köpte en kakburk i form av en milkshake som LiLLan dreglat över i flera månader. Sedan ville jag fika på Bagarstugan, men LiLLan vägrade och även fast jag fick in henne i byggnaden och fick tag på ett bord så ville hon inte sitta där och steka, så vi gick till Timjan istället. =3 Där satt jag och skrev dagbok medan LiLLan tecknade lite. Efter ett bra tag tog vi oss till MB och jag köpte en ny skolpärm och LiLLan köpte en massa pennor. ^^ Sedan gick vi via Bazar och Kazu och sedan tvingade LiLLan mig ner på Din Sko, medan jag bara ville till biblioteket och fortsätta läsa äckliga vuxenserier.

Nåja, nu är vi hemma iaf.

NU E' DE SLUT... PÅ... VECKAN, DE E' DAGS FÖR FREDAGS-MYYYYYYYYYYYS~!

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar