onsdag 7 april 2010

Bara EN till

Sitter i skolan. Återigen. Imorgon är det finska prov som gäller. Woho! Well, jag gör ett experiment... Om jag BARA pluggar idag... vad får jag då?

[4, inte bevisligen, men högst antagligen! =D]

Sedan svenska, matte och tyska, det fungerar bra som det är. =3

Jag har ont i magen... =/ Dricker man kaffe på morgonen och sedan inte sitter längst fram i bussen så får man väl skylla sig själv. e.e

Börjar om en halvtimme [finska *härma Peanut*]. Lär bli intressant att se hur hårt man kommer att faila. ^_^ Men jaja, jag får lov att ta det med en klackspark, jag tänker inte bli ett nervvrak utan liv igen. xD

Den här provperioden kommer jag att ta det lugnt och i stilla ro tänka: "Bara EN till...". Sedan kan jag dra på mig min vackra klänning som Tååfe gav mig i julklapp [det dumhuvudet <3] och gå på först min sedan Moíros sommaravslutning. Sedan far vi ut till stugan, även om planerna sorgligt nog ser lite annorlunda ut...

Och så alla studentfester... Blir att köpa rosor. x3 Jag ska ha en picknick hemma hos mig har jag bestämt mig för. =) Men det blir kanske lite senare.

Bara EN till...

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar