fredag 30 april 2010

Inlägg nummer 200

Inlägg nr 200... Inte så mycket egentligen med tanke på att jag haft den här bloggen i mer än ett år. ^^ Men jag har varit aktivare det senaste halvåret, vilket säkert både glatt och irriterat folk. Jag tror folk har något emot folk som uppdaterar sig för mycket. Enda undantaget är om det är kända bloggare som Kenza, Foki, Kissie eller någon annan människa som folk dagligen besöker bara för att det blivit en del av deras Inernet-vardag.

Igårkväll gick ett litet oväder över huset. Lät som miljoner möss som skenade under taket. Jag tycker om stormar. =3 Jag tror att det är för att jag inte tycker om när det är tyst, det har aldrig känts bra. Regn och åska är som bakgrundsljud som tar bort det obehagliga i tystnaden.

Men idag skiner solen, det ligger en viss fukt och värme i luften som är omisskännlig: det är snart sommar! Om 33 dagar slutar skolan. Det innebär att det är dags att börja plugga till provperioden ifs... =P Men snart är det sommarlov. Gudskelov. Papp blev också på bra humör när han kände stämningen i luften. Men sommardoften har inte kommit än. Än så länge är det bara vår. I slutet av den ifs.

Idag är det Valborg, vilket innebär att jag kommer elda med familjen. Ajy kommer över idag också, efter att vi fikat på stan. LiLLan är i Vasa efter mycket kiv, hon har säkert trevligt.

Well, nu ska jag öva på mitt föredrag om Mecklenburg-Vorpommern.

Ciou~

1 kommentar:

  1. Var riktigt mysigt oväder igår kväll. ^^ Men idag är vädret nog ännu härligare! :D
    Lycka till med föredraget. ^^ Och glada vappen! :D

    SvaraRadera