lördag 10 april 2010

Djävulen bär Prada

Ska se på "Djävulen bär Prada" med LiLLan ikväll och gotta mig lite. För jag hoppar av finskan som värsta loosern! =D Nä, men jag klarar inte av det där språket mer, det drar bara ner på mitt medeltal och förstör för mig... =P Sååååå... ja, jag är en looser! xD Jag behöver inte att ni tänker det tyst för er själva. =P Jag är trött på att göra saker bara för att jag känner mig pressad utifrån att göra det, jag vill göra vad jag vill!

Well, nu ska jag ladda upp bilder på Facebook och dricka Cola Light och spionera runt på bloggar [och vänta nervös på hennes svar... Jag känner mig som en fullständig idiot...].

Var hos fammo och faffa en sväng idag och träffade kusinerna. De är så sweet! <3 Robin, Jens och Mim var där, av de äldre iaf. Hade gärna träffat Mattis, Tobbe eller Daniel också, men de verkar så upptagna hela tiden =/ Skulle vilja lära känna dem liiiiiite bättre! D= De är ju mina ursöta kusiner. xD

Well, nu börjar "Djävulen bär Prada"! =D Jag gillar den där svartgröna klänningen Anne bär på den där sista modetillställningen, den inspirerar mig! =3

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar