tisdag 13 april 2010

Kliterosen

Jag och LiLLan är typ lite roliga! =D Nej, men vi ska se på film och dricka te tillsammans i min säng vi nu... =3 Imorgon börjar jag 08.00 och slutar 09.35, det känns ju lite... Ehrm... ja... xD Men sedan får jag fara och träffa Eifos! =D Jag har inte träffat henne på evigheter! =3 Jag vet inte varför... =P Kanske provperioden kom ivägen och så behövde hon få klart sin UppCon kostym. ^^

Jag har lust att skriva dagbok, men jag hinner inte om filmen är jättelång, men jag tror nog att vi lyckas kompromissa.

Det känns lite obehagligt att få ut textkompetensen och matteprovet imorgon... e.e Om jag inte klarar matten så kommer det kännas piss för då kanske jag måste skriva om TVÅ prov och då är det ju... dåligt... Jag har aldrig blivit underkänd på ett prov. Förutom en gång då jag lämnade blankt, men då blev jag godkänd i kursen och fick inte skriva om så det sög ju lite... -.Ò

Men nu kom LiLLan och berättar om kliterosen, vilket jag inte riktigt hänger med på, men hon asflabbar och citerar om och om igen: "Jag brukar bara massera kliterosen eller vafan det heter!". Sedan garvar hon åt sig själv som bara hon kan. xD Jag tror att hon är lite trött... ewe

"Kliterosen... HeuwheuwheuwBWAHAHA! Kan hon ens nånting?"... LoL?

Jag lär ha en intressant kväll... =P

Ciou~

1 kommentar: