söndag 11 april 2010

Lazy Sunday

Såå... vad har jag gjort idag? Jo, jag lärde mig några Muminlåtar på munharmonika, är tydligen mer musikalisk än jag trodde att jag var. =D Och så pluggade jag [liiiiite] och såg på en massa filmer med LiLLan [och för mig själv] och skrev dagbok, fick en ny av mamm som ska påbörjas när den gamla är klar, så har jag... laddat mobilen som bråkat med mig några dagar och så har jag ätit hästvurst. [Förlåt, jag visste inte att det var det men det smakade skit och jag kommer inte göra om det xD].

Så, vad göra klockan 22.00 på kvällen? Jo, se på en skitfilm, plugga lite finska och ligga på spikmattan och tänka över saker och ting. =3 När Tååfe kommer hem ska jag bjussa honom och LiLLan på Ben&Jerran någon solig dag och pratar om livet. För jag har provperiod och då planerar jag sådana där små saker som kommer bli trevliga. Kanske jag bjuder med Mördarsnigeln också? Och Eifos om hon vill och har tid? Och Moíro om hon har tid? Picknick?

LoL, jag är trött. ^^ Men jag vill inte sova riktigt ännu, för jag har finskaprov imorgon och vill fokusera lite på det positiva innan jag försöker lägga mig till ro. [Mamma..... hjälp...]

Nu ska jag lägga lite spindelharpan och sedan säga godnatt till päronen. ^^

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar