onsdag 7 april 2010

CORRECTION!

Oh, and btw, jag kom på att det är matte och inte finskaprov jag har imorgon. Basse sa det på finskan. e.e Så nu är jag helt omotiverad och förvirrad och ganska arg också... -.Ò Men inte så arg... =3

Blir nog att sitta uppe med LiLLan och mamm ikväll och se på tv medan jag och mamm sitter på våra laptopar och LiLLan sitter på stationära datorn.

Själv lyssnar jag på The Kraken av Hans Zimmer till en trinut om Mårran. xD Du hittar den här.
Den är faktiskt jävligt bra. =D Den höjer pulsen lite. ^_^

Hoppas Tååfe är hemma snart... -.- Jag börjar tröttna på att bara ha min galna syster att flumma med... -.Ò Men det är provperiod fr.o.m. imorgon, så jag får lov att försöka fokusera lite på proven iaf... =P

Just nu ser jag på "Flashdance" med LiLLan [inte min idé, den är väl ok, men inte så sevärd som jag hoppats =P]. Tänkte nog läsa igenom matten ännu idag, det går nog som vanligt... ^^
Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar