torsdag 1 april 2010

Första April

Det är filmkväll här i Tärnebolstad. Vi ser på "Somethings gotta give"... =3 Men mestadels kastar vi ostbollar och godis på varandra xD Mamma har träffat mig på näsan och jag har träffat henne och LiLLan i pannan... ^^' Vi är fan galna, men vi har jävligt kul. =D Och mamm har lovat att är hon inte i Paris med en ny kärlek nästa vår så är hon där med det näst bästa alternativet: jag och LiLLan. ^_^

Imorse vaknade jag fan klockan 08.00 av att Skrållan kom och petade på mig och ville se på morgonprogrammen och jag bestämde mig för att inte somna om och gick faktiskt upp. Konstig känsla av att ha gjort allting man skulle ha gjort fram till middagen före lunch... -.-'

Imorgon kommer Moíro över verkar det som... =3 Och Tååfe far upp till Dezzie... ^^ Han lär behöva det...

[Tååfe, vännen, du är en bra människa, även med dina skavanker. Jag känner till ett par av dem såttsäga. Jag har varit i ditt ställe. Inte i exakt samma förstås, men jag förstår dig. Du förtjänar inte att känna som du gör. Jag och LiLLan älskar dig för precis den du är, så du får vara hur arg som helst, hur ledsen som helst och hur grinig som helst med oss. <3]

Ciou~

2 kommentarer:

  1. Hihi, måste bara skriva att jag veeeerkligen gillar din header och bilden du har här uppe till höger. ^^
    Fiiin du är! ^^ <3

    SvaraRadera
  2. Svar: Glad påsk! :D
    Kommere tillbaka till Åland på tisdagen. :) Tänker ta en sväng förbi lusse på onsdagen eller fredagen tror jag. ^^

    SvaraRadera