torsdag 8 april 2010

Commander Shrimp

Matte check, nu är det svenska textkompetens baserad på en filmanalys på filmen Bye Bye Bluebird imorgon som gäller. Sedan lite råplugg på finska i helgen och tyskan vore kanske smart att börja plugga på också. ^^

Moíro, Cap't, Eifos, Amie och Junsui far till UppCon imorgon. Jag funderade förra året på om det var något för mig, men jag har aldrig varit bra på cosplay. xD Dessutom hatar jag stora sociala juttun. Så UppCon lär aldrig bli något för mig, men jag hoppas ni har kul allihopa! Ta massor av bilder! =3

Själv är jag rätt uttråkad fast jag borde plugga. Iställer hänger jag på datorn och degar. ^^

Idag upplevde jag en underlig befriad känsla då jag travade nerför vägen från skolan. Solen sken, snön var nästan bortsmält, människor jag inte visste var ihop syntes hand i hand här och var och jag kände mig lite smittad av vårkänslorna. ^.^ Men jag känner mig ganska nöjd med att vara singel faktiskt. Det har inte kännts såhär bra på länge och under all den tid jag kände ett ansvar inför någon annan.

Nu är jag bara jag. Bara jag och mina känslor och behov.

Jag har ju LiLLan och Moíro. =3

På lördag tänker jag våldgästa Moíro och se på Deadly Women på Discovery, mestadels för att vi vill vara med Moíro igen, det var nice. Och så såg vi reklam för Deadly Women förra veckan då vi hade inomhuspicknick med Commander Shrimp.


Moíro lagade pastasallad.


LiLLan såg lite kool ut, right?





Commander Shrimp visade oss sin briljanta plan att tillfångata vår ärkefiende.




Och det här är då Luggers, Commander Shrimp använder sina kycklingar när han redovisar sina planer.


Moíro! =D

Well, nu måste jag nog plugga lite innan det börjar bli Melatonin dags. =3

Ciou~

1 kommentar:

  1. inte behöver man cosplaya på uppcon heller :3
    och du menar väl inte lördagen som kommer nu? XD för då är jag ju i uppsala.
    puss å kramiz <3

    SvaraRadera