söndag 3 oktober 2010

Blaerjehg

Att plugga på helger är ju verkligen min grej... Not... Well, det får vara så, jag får skärpa mig till nästa period, jag blir godkänd ändå. =P

Och sedan kan jag ju slappa lite. Jag, Comm. Shrimp och LiLLan planerar att äta middag i stan nästa vecka för att liksom fira att vi kan vara sociala igen. x) Sedan ska Tååfe komma hit nästa helg och jag ska till Eifos en sväng och drälla också. xD Och så har vi planerat att jag och LiLLan [hittills] far till Tååfe på höstlovet, för han är ensam i typ fyra dagar. =P Så vi kan flumma och fetta oss hur mycket som helst. =D) Och Tååfe spelar tv-spel medan jag och LiLLan vrålar för full hals med munnarna fulla av chips och popcorn. xD

Ja, jag längtar tills provperioden är över... Hoppeligen slipper jag skriva om matteprovet... Jag har aldrig blivit underkänd på ett prov som jag skrivit, och jag vill inte börja med det heller, men någon gång måste det kanske ske. Dessutom är jag väl lite ringrostig på det här med pluggande nu efter min apatiska sommar. -.-

Comm. Shrimp berättade idag att den här vintern ska bli den kallaste på 1000 år. Global uppvärmning? My ass... Vad ÄR det här?! Usch... Jag HATAR vintern!

Nu ska jag försöka plugga lite... =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar