tisdag 12 oktober 2010

Senaste inlägg var inlägg nr 300

Börjar om typ en halvtimme, borde egentligen plugga engelska ord till filmen "Bowling for Columbine", men jag tror nog att jag överlever om jag läser igenom ordlistan två ggr. ^^ Imorgon är det "International Suit Up Day 2010", jag är med! =D Ska bli kul och se hur jag överlever två dubbeltimmar iförd korsett. xD

Jag somnade vid typ 21 tiden igår, var så sviiinigt trött. Sedan vaknade jag vid 00.00 av att Cherie kastade sig på fönstrena och skrek. =P Stackarn hade blivit kvarglömd ute i höstnatten. =3 Så jag släppte in henne, tog dubbeldos Melatonin för att somna om och gick och lade mig igen. Var ändå svintrött imorse då mamm väckte mig. =(

Tååfe glömde sin plånbok hos oss, så han kommer in till stan och hämtar den idag. Och på torsdag bär det av ut till storstaden Eckerö. ^.^ Vi ska väl leka vildingar... =P Ska bara bunkra upp oss med sådant vildingar har med sig ut i skogen. Cheps, marshmallows, läsk, grillkorv, choklad, a.s.o. =))

Jao, förresten, underkänd i matteprovet, som väntat. =P Så jag måste plugga till omtagningen nu... .___. Men jag hade två poäng för lite för att bli godkänd, hade dessutom inte pluggat alls, så om jag bara lägger på ett koll borde jag klara av att skriva godkänt. =P

Nu ska jag smita till engelska klassrummet om ingen är där.

Och typ sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar