torsdag 7 oktober 2010

"‎98%av dagens ungdomar har smakat på alkohol. Kopiera denna text till din status om du gillar muffins"

Godmorgon, jag hatar svenska. Det är så tråkigt att mina ögon går i kors och huvudet tippar i bordet efter en halvtimme. Kan ju bero liiiite på dålig sömn också. Men seriöst. Finns det något ointressantare?! Helt ärligt föredrar jag matte. =P Då är det rätt allvarligt.

Nåja, snart är veckan slut och jag kan knarka Indian chai och kaffe och fundera över min 18-årsfest. Juppsidaisy! Vill mina myndiga vänner ha alkohol får ni ta med. ^^ Sedan blir det väl någon form av knytkalas. =3 Presenter är absolem inget måste, ge mig godis. =D

Imorgon ska Tååfe komma teee meeeeej! =D Vi ska sitta och prata, dygna lite, äta mumma och gosa med katterna. ^^ Minstingarna är i stan hos papp och mamm skulle svänga iväg på något möte, men komma tillbaka på kvällen. ^^ Sedan skulle hon försvinna på lördagen igen... =P

Nu antar jag att jag ska maila Eifos och be henne ge mig min telefon, sedan springa efter en painkiller, sedan söka upp en soffa att sova på i någon timme. x)

Och ja, bloggrubriken... Ah, Facebook. Ja, jag gillar muffins och jag antar att 98% av dagens ungdomar testat alkohol. Såååå dåligt formulerat. xD

1 kommentar:

  1. Svenskan i lusse kunde bli ganska tråkig... Snark...
    Men du borde väl snart ha alla obligatoriska kurserna över? :)

    SvaraRadera