fredag 29 oktober 2010

History of Feminism

Sitter och knåpar på ett föredrag på engelska om kvinnorrättshistorien i de stora engelskspråkiga länderna. Hm... Undrar hur det här ska gå. Som vanligt antar jag. Helt ok om jag låter bli att stressa upp mig och faktiskt gör det!

Ska umgås med Tååfe lite på håltimmarna idag. Sedan smiter jag på mina två sista lektioner kl. 14.00, sedan far jag hem med LiLLan. Eftersom det inte är någon hemma så får vi lov att gå från Bartsgårda eller Pålsböle vägskäl, men det gör inte så mycket. ^^

Att vakna av att en katt kommer och är helt vaninnigt kelsugen är inte så dumt. Det dumma... ja, man kommer inte ur sängen så lätt... =3 Minou höll på och spann och spann och spann och strök sig mot mitt ansikte och armarna och händerna. =)) Sedan pallade jag inte häva i mig frukost heller... Meeeeen, det får vara! Får äta lunch när innan jag söker upp Tååfe.

Gah, så mycket det finns... -.- Jag tror jag måste fundera ut exakt vad jag vill säga innan jag börjar skriva ner något... =P

Nu ska jag fortsätta arbeta. =D

5 kommentarer:

  1. Oj. I vilken engelskakurs är det? :P

    SvaraRadera
  2. Svar: Engelska 8 då tror jag. :P Den Janne har nu va? Hade Monica då jag gick den. :)

    SvaraRadera
  3. Svar: Aaaaw! Jag minns att jag gillade den ganska mycket. ;)

    SvaraRadera
  4. Svar: Förstår dig helt!! Har nog aldrig varit så nervös inför ett föredrag som jag var i den där kursen! En stor del av min klass var lite "läskig".. Skakade och mådde illa och trodde jag skulle dö. Men på något helt underligt sätt gick det helt bra då jag började prata. :) Så det ska nog ordna sig! ^^ <3

    SvaraRadera
  5. Svar: Haha, ojdå. ;) När är det du ska hålla det där föredraget?

    SvaraRadera