torsdag 28 oktober 2010

Halloween planeringar?

Sitter i skolan, lyssnar på Rammstein på YouTube, funderar på morgondagen som lär bli trevlig, laddar mobilen och låter bli att stressa upp mig över skolarbetet.

Men jag tänker ändå inte vara social. Det är jag för trött för. Jag ska gå och lägga mig vid 22 - tiden idag och vill inte att de planerna hindras.

Jag lyckades somna med kläderna på i fotändan med bara en filt över mig och lampan i rummet tänd. Momm kom och väckte mig klockan 05.00 och undrade om jag var vaken. Jag blev lite sur, men somnade om. Sedan väckte hon mig 06.30 igen och så var det dags för vardag igen. =P

Har hål fram till klockan 12 nu, så jag ska väl smita ner och äta så småningom. Sedan kanske smita ut på stan... Nä, pallar inte med de där skorna... -.- Jag hatar sådana här dagar då man inte har någonting att ha på sig och inser att man inte kan komma till skolan klädd hur som helst heller. Så man tilltar desperata åtgärder... ^^'

Imorgon planerar jag att följa med Tååfe till sjukhuset och hälsa på Race. Ska bli trevligt! =3 Om det går d.v.s. Jag ska ta med något, vad vet jag dock inte ännu... >.O

Jag lär inte klä ut mig i skolan imorgon. xD Även om det varit kul. Men att dra på sig en korsett och sminka sig klockan 06.30 på morgonen? Nej tack! Så ni får vänta till Haunted Halloween! ^.^ Har ni tur finns jag väl på XIT hemsidan. =P

Nu ska jag larva runt på nätet. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar