torsdag 7 oktober 2010

Mice Circus

Förbannade katt att ligga på mig och prutta. -.-



Nåja, hon är förlåten, för hon är så söt. =3

Idag ska jag försöka komma i säng i tid, har varit sanslöst trött de här senaste dagarna... .___. Kan förklaras med att jag inte är van vid att gå upp 06.30 på morgonen. -.Ó Men ikväll ska jag i säng i tid. =C

Imorgon är det skolfoto, alla vill att jag ska ta individuellt foto i år, men jag vet seriöst inte om jag pallar... -.- Jag ska spöka ut mig och kommer se ut som fan och vi har bara en kvart på oss att göra oss klara, så nääää... Men då blir mamm sur... God be damned, jag pallahr inteeh~ -.- De får stå ut med digitala foton. =P

Ska rota fram och testa min outfit ikväll innan jag går och lägger mig. Ska kanske ta med en kaffekopp och lite chokladpapper, en Batteryflaska om jag hittar någon, eller en coola flaska. x) Bara för att förstärka feelisen. Sedan måste jag få min mobil tillbaka snart, annars lär jag ju inte få tag på Tååfe... -.Ò Kanske han hittar mig iaf... =P

En annan sak imorgon är att jag har hål mellan 09.30 och 14.00... -.Ò Så jag har lite tid att slå ihjäl... =P Tååfe? Kan du snälla läsa det här och komma in liiiite tidigare så kan vi fika i förväg och sedan i princip fara hem till mig direkt efter skolan?

1 kommentar: