onsdag 13 oktober 2010

International Suit Up Day 2010

Avgjort! Nästa år har jag en RIKTIG kostym... -.-

Ja, det var ju "International Suit Up Day" idag. =D En återkommande tradition, ja, jag tänker iaf fortsätta delta i den. ^^ "Legen... wait for it... Dary"!

Nu är jag hemma, pallade inte skena omkring på stan en onsdag, ska passa barn i Sund ikväll. Pirkka och Ajy ska komma över, vi får se om de står ut med att komma med, eller om de stannar här en stund. Comm. Shrimp kommer över senare ikväll.

Omtagningen är på onsdag, den 20:e, jag trodde att jag hade liiite mer tid på mig, but what do you know? Well, ska vällan plugga lite då kanske?

Sen.

Att ha färdigt blandat och sockrat te i en termos är fan en av mammas bästa idéer EVER! =D Jag bara dricker och dricker och dricker tills jag inte vill ha mer. =3

Imorgon far jag, LiLLan och Comm. Shrimp till Eckerö och är med Tååfe till på fredag. =D Awsum!

Nu ska jag ta ur mina linser och vila lite. =)

1 kommentar:

  1. asså jag kan ju inte klaga på att du inte var fint uppklädd eller så

    SvaraRadera