måndag 4 oktober 2010

Planer för morgondagen?

Det här går ju hur bra som helst, verkligen. Not.

Ey, Comm. Shrimp! Hinner du läsa det här: ska vi ha middagen imorgon istället? LiLLan kunde inte komma... =( Men jag tänkte imorgon så ses vi på skolan efter utvärderingstimmarna, hänger på stan och så far vi antingen direkt till Godby eller så far vi hem emellan? Och Ajy, ta med kameran, det är alltid mysigt med foton. =3 [Dessutom är jag lite sugen...]

Att plugga tyska är verkligen inte min grej. Återigen stapplar jag in i köket, mamm påpekar att jag är kritvit och jag gnäller: "Jakh palaaahr enteh meeehr!" varpå hon blir tvungen, för tredje året i rad, att säga: "Nu skiter du i det, nu går du bara och skriver det imorgon, så går det som det går!". Jag gillar min mamma. <3>

Det kan dessutom vara lite svårt att plugga med Minou inomhus...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar