fredag 1 oktober 2010

Epic

Det är vackert med dimma på morgonen. Att åka buss in till stan bredvid min syster är ganska nice. Bussjuka är mindre roligt. Matteprov är verkligen inte roligt. Mat däremot, det är grejer det! =D

Open by Night ikväll, undras vad vi hittar på iår... Antagligen så sitter väl jag och Tååfe någonstans långt bort ifrån folk och äter gott och snackar skit. =P Det var ett tag sedan. Ja, allting var ett tag sedan. Provperioder... Men det är rätt trevligt också, men softa scheman och inga läxor... ^^

Men ja, vill ni snacka skit, äta gott och hänga lite med mig och Tååfe så messa någon av oss under dagen/kvällen så berättar vi väl var vi är. =3

Epic samling i onsdags, Mendes gjorde sig legendarisk, detsamma kan man säga om FaQed... xD Hoppas inte Anne-Git slår ihjäl dig... =P Och ni sportisar som tog illa upp: Bögar!

[*skojskoj*]

Får ut mitt pryckaprov idag, så vi får se om det lönar sig att plugga långt i förväg eller om jag kan fortsätta plugga två dagar i förväg... ^.^

Nu mat.

1 kommentar:

  1. Vet inte om jag sagt det förut, men jag gillar verkligen bilden du har i headern! ^^

    Jag tycker du borde berätta om samlingen för mig. (A) Har liksom inte hittat någon som har kunnat göra det. xD Om inte som svar på min blogg så kanske FB-mail? Jag är lite nyfiken... (A)

    SvaraRadera