lördag 2 oktober 2010

Open by Night -10

Aah, gårdagen var allt fin. ^^

Först skrev jag matteprov, vilket var mindre fint, men sedan fick jag ut pryckaprovet och jag tror nog att jag går över till att plugga några veckor i förväg. =P Inte för att det gick dåligt, men för att jag KAN hundra gånger bättre. =P

Sedan gick jag till Katten med Lynn och vi åt en sen lunch och pratade ett tag, sedan gick vi ner på stan och Lynn växlade pengar eftersom hon skulle till Swe. Sedan gick vi tillbaka till Katten och väntade på Tååfe. Det tog ett tag, men vi kunde underhålla oss. När han dök upp tog vi efterrätt. ^^ Han hade skaffat anakonda linser, gröna. Superfina!

Efter det dök Eifos också upp och joinade oss och efter att Lynn begett sig av hemåt så bestämde vi oss för att hänga på Eifos hem till henne, men först köpte vi chips, kakor, småbullar, läsk och choklad. ^^

FINDUS HAR BLIVIT ENORM! D= Senast jag såg honom var han ungefär lika stor som våra tultor... xD Nu är han ju en fullvuxen frass. =P Jösses. Sedan visade Eifos avsnitt av "Lupin" [vet inte om det heter så, men huvudkaraktären heter så =P]. Vi satt där ett tag tills vi beslutade att fara till Cap't och Mats. Så vi knallade iväg dit. ^^

Cap't är JÄTTESÖT i rött hår! Det ser så elektriskt och levande ut. Mju~ Erin likes this very much! Junsui var också där.

Sedan satt vi där ett bra tag och jag pratade om "Uzumaki". Och rolig var jag också, ja härrigu~hd!

Well well, sedan smet vi ner på stan och de andra fyra skulle iväg och äta emedan jag och Tååfe beslutade oss för att gå någonstans i lugn och ro och snacka skit. Hum... Ja, det blev högst upp i trappan till stadshusbacken. ^.^ Sedan ringde Ajy och undrade var vi var. Så vi trodde att hon och Pirkka skulle komma upp till oss.

Heh, det kom ungefär 10 pers uppspringande för trappan. =P Så där satt vi mitt i smeten. xD Eva kom också upp och hälsade på. =) Så satt vi där tills de andra tröttnade och ville gå ner på stan. Då gick jag, Tååfe och Eva ner till Chokolateriet och Tååfe bjöd mig på en varm choklad. Den horan. <3>

Jolie blev helt överförtjust då jag kom hem och visste inte var hon skulle sitta. ^^ Gullet...

Senare kom Comm. Shrimp över helt plötsligt också. Maja sov här inatt.

Idag har vi tvättat bilen med mamm. Nu ska jag äta glass.

Ciou~

1 kommentar:

  1. Aaaw, tack, nu blev jag jätteglad! :D

    (hahahah, "Shit." XDXD)

    SvaraRadera