söndag 3 oktober 2010

Roiworld (Y)

Jag vet inte, fick bara lust att skriva.

Imorgon börjar jag 12, en lektion, sedan Lisco parfym och köpa förnödenheter. Sedan Emmaus och Alice Vintage och se om de fått in någon respektabel vinterjacka. Som sagt så lär jag frysa som en anorektiker i vinter... Kanske Eifos skulle kunna tänka sig att svänga in via lusse och ge mig min mobil som jag glömde hos henne i fredags. Inte för att jag lider utan den, men andra lider då de inte får tag på mig... ^.^

Egentligen borde jag plugga tyska som f*n, men jag orkar bara inte... Har pluggat tre stycken idag, grammatiken slänger jag ihop imorgon. Damn, det här kommer verkligen inte gå bra. -.-' Nåja, det är SISTA tyskakursen, sedan slipper jag det där förbannade språket. Lycka är!

Just nu sitter jag och pusslar ihop outfits på roiworld.com, det blir fint. =) Här är några av de outfits jag knepat ihop:

Laura








Nelia









Erin









1 kommentar: