lördag 9 oktober 2010

Kung Rainer Drake

Sjuuuuukt trevlig utekväll med vänner igår!

Efter skolan gick jag med Pirkka, Ajy och Tååfe till Mathis hallen och köpte "supplies". Som chips, läsk och marshmallows. ^^ Sedan for jag, Ajy, LiLLan, Maja och Tååfe hem till oss med 17.05 bussen. Hemma åt vi kyckling, korv, haloumi-ost och vegetarisk bulgur-röra. =) Sedan drack vi lite kaffe och Comm. Shrimp dök upp. Efter det, när det började mörkna, gick jag och Tååfe och hämtade vagnen med det vi skulle bränna och så försökte vi få igång brasan. ^^ Gick lite trögt, men när vi väl kom underfund med att tidningspapper var bättre än kartonger så tog det fyr.

Sedan satt vi där hela kvällen och lade på mer ved efter hand, grillade marshmallows och åt chips och drack Mountain Dew. Dessutom var det nog hundra gånger mer saker vi hittade på, men man orkar ju inte ta upp allt som att vi dansade till Lady Gaga, som vanligt, mobbade Comm. Shrimp, dansade kring brasan, jagade varandra, satt på varandras ryggar och hade en björnmössa och en drakmössa som cirkulerade mellan oss. x) Mycket mer var det.

Otroligt lyckad kväll. Sedan framåt 00.00 tiden var vi faktiskt så slut att vi började ta oss mot sängen. =P Rök luktade man som fan. Så jag tog en snabbdusch innan jag kröp ihop i bäddsoffan och somnade med Cherie och Jolie på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar