torsdag 21 oktober 2010

Palla

Men palla textkompetenser... Jag dör. Hur gör man? Hur tänker man? Hur skriver man? Hur orkar man? Ja, jag gör det inte och lär inte göra det heller. Så jag tar hand om det när jag är hemma i lugnan ro och kan klaga tills någon hjälper mig förstå vad min hjärna säger.

Men mamm är i Åbo... Damn.

Hon kommer ifs hem imorgon, men inte lär hon hinna hjälpa mig då... -.-

Mju~ Får lov att ta en sak i taget. Först, engelska, sedan religion, sedan hem, sedan textkompetens. Awh, shit, det kommer inte att funka... Jag har suttit i två timmar och knepat på textkompetens svaren utan att ha kommit någonvart.

Imorgon är ännu en vecka över med en intressant helg framöver. Hemmafest ftw, inte för att det är FF hela kvällen, men det gör inget. ^.^ Vi kan nog ha kuuhl iaf. =3

Mina textkompetenser är ungefär som mina blogginlägg: råddiga.

Nu ska jag gå och sova en stund...

1 kommentar:

  1. Jag hade lite samma. Fattade inte textkompetenstänket alls! Men av någon anledning gick det riktigt bra sen då det var på riktigt i alla fall. Så jag tror nog det kommer ordna sig för dig också. :) Man får poäng redan av att skriva ner de självklara sakerna i texten man läser. ;)
    <3

    SvaraRadera