torsdag 14 oktober 2010

Våffelfrukost

Nog är småbarn underliga alltid... Av någon orsak blir de jätteförtjusta i mig emedan jag sitter och skakar och LiLLan säger hela tiden: "Nej! Sådär kan du inte göra!", eller: "Sådär kan du inte säga!", "För svårt!", "För argt!", "För komplicerat!", "Se inte bebin i ögonen, han blir nervös!". GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! D= Man kan få panik för mindre... =( Men ungarna verkade tycka om mig iaf... -.Ò LiLLan fick en bra film på hur jag leker med barn... Men jag har den inte, så ni får inte se den! =D Iaf inte än. =P

När vi kom hem var Pirkka och Ajy redan här. =P De hade byggt med klossar. ^^ Sedan åt vi smörgåsar med Pickles. =3

Idag fick vi våffelfrukost och nu är det bara 5 DAGAR tills jag fyller 18! =D Inte för att det är mer speciellt än något annat, men jag tycker om att fylla år... =3



Idag far jag, LiLLan och Comm. Shrimp till Tååfe och lattjar. =P Vi ska bara göra oss i ordning och messa pågarna och informera om tider vi tänkt oss och så. =3 Vi ska via Sparhallen eller Kantarellen och köpa lite förnödenheter också. ^.^

Ooooh, vad kul det blir! >w<

1 kommentar:

  1. Svar: haha, skicka hit honom bara så kanske vi får slut på våldtäktsvågen ;)

    SvaraRadera