måndag 1 mars 2010

Sportlovsuppdatering

'Ello!

Lovet har varit avslappnande. Lite för avslappnande skulle man kunna säga. ^.^ Har inte gjort ett piss! =D Men jag har fått ta mig tid att vänja mig vid medicinen. =] Jag var till Sthlm med Moíro och LiLLan, Jash kom inte med... =/ Men nästa gång...! Jag köpte ett par luddiga benvärmare. =D Underbart! <33 Har velat ha ett par nu hur länge som helst. ^^ Kommer nog skaffa fler så småningom.

Tååfe kommer väl hem snart också, hoppas jag. ^_^ Man har börjat sakna honom lite... =( Kan du inte komma till lusse och överraska mig...? =3

Idag var första skoldagen efter sportlovet, och jag LOVAR, det SÖG att komma upp i morse... e.e Fy faan, säger jag bara, fy faan! Jag var tvungen att sova på soffan inatt, för söndagsångesten låg över mig, den har man nog även fast man inte är deprimerad på riktigt. ^^ Soffan är ett tryggt ställe att sova på.

Imorgon är det en massa utvärderingstimmar och motionsgymnastik och fan vet vad, men det ska nog gå. xD Nu är en massa treor inte på skolan nåmer. Noémi och Eva hänger kvar, men inte så mycket. Tur att Tååfe och Eifos bor i stan. =]

Nå, nu ska jag äta min måndagsglass och rulla runt på nätet. ^.^

Har ni tips på någon bra sida att vara på som inte är full av fangirls?

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar