tisdag 16 mars 2010

Köksbloggaren

Har etablerat mig i köket... =] Mamm får stå ut med att jag i fortsättningen kommer ha mitt högkvarter här, jag behöver inte ens gå upp på ovanvåningen! =D Nej, jag vet inte, jag tycker bara om köket, det är stort och ljust och trevligt.

På fredag ska jag till Amie på inflyttningsfest. ^.^ Tänkte dra med mig LiLLan också, om inte hon ska vara med Nokimiku ofc. Sedan från lördag till söndag tänkte jag sova hos Moíro, för det tror jag inte jag har gjort sedan jag gick i... sjuan? Åttan? LÄÄÄÄNGESEDAN var det iaf. ^^

Jag blev glad idag, för en person jag aldrig trodde skulle räcka ut handen åt mig gjorde det idag och blev vän med mig på Facebook. =] Kanske det betyder att jag snart kommer kunna gå vidare och lämna den där smärtan bakom mig...? Inte än då kanske, men snart. ^^

Jag åkte på en sopsäck på Gnisten idag. xD Det var kallt och farligt. =P Inget mer Gnisten för mig, alldeles för farligt och snöigt och kallt och guppigt och snurrigt... e.e

Ikväll ska jag se på Mästarnas Mästare! =D Jag kanske sover på soffan igen... =3 Det är så bekvämt. ^^

Nå, nu ska jag hoppa i duschen en snabbis. =P

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar