lördag 20 mars 2010

Känsliga ombeds titta bort

Igår kom jag hem med sprängane huvudvärk, jag trodde mitt huvud skulle gå av på mitten och jag vaknade tre gånger inatt, klockan 03.00, 05.00 och 07.00 .___. Sedan dök Skrållan upp och satte på morgonbarnprogrammen! D= [Ja, jag sov i vardagsrummet på soffan =3]

Well, det visade sig att det varit lågtryck, så det förklarar en del... =/

Nå, jag hann fika med Tååfe, Ethiwen, Nokimiku och LiLLan på Katten innan huvudvärken kom iaf. =] Det blev JÄTTEKONSTIGT... =[ Känsliga personer ombeds att inte titta på videon. Innehåller vuxenförbjudna saker som feta människor, massvis med kakor, sexprat och diktatur.



Ciou~

1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH VAD JAG HAR DUBBELHAKA! PARA PAPAPAA PAPAPAPA! *mcdonalds* "I'M LOVING IT!!!"

    SvaraRadera