torsdag 25 mars 2010

Meningslöst pladder eller är jag ett geni?

Har hål fram till 11.55. Sitter i skolan och gäspar igen. Mina axlar är konstigt svullna också. e.e Nåja, får vara så då... =P Kan väl tvinga Tååfe att massera lite [fast han säkert är för hårdhänt =P]. Han är på kommande, vi ska väl snacka lite skit som vanligt och sedan äta något innan jag har svenska [ja fyfan...]. Sedan finska så tar dagen slut... =P

Tänk att det är fredag imorgon igen... Helt jävla otroligt vad fort det går... =P Måste börja plugga [nej, jag gjorde det inte igår, var för trött]. Svenska är ju textkompetens så det går ju inte riktigt att plugga till, finska är för jävligt, buöh, jag fattar ingenting, förstår inte ens att jag fortfarande HAR finska. -.- Sedan tyska, kurs 3, lätt avklarat. Matte... vet inte ännu, det går säkert som vanligt.

Avgjort! Aj, mitt huvud! .___. Jag ska nog be Tååfe massera mig lite... D= Mina axlar känns som kubmaneter. Inte för att jag någonsin kännt på en, men jag har en uppfattning...

kan jag ingenting jag älskar dig din galna get ge mig en kyss din idiot ta med dig munstycket och visa lite värdighet jag har inga kalsonger så ta och dränk dig vi ska äta rosor hos pappa och mango hos mamma hoppas vi har dukar så det räcker till elefanter stolar och karuseller i symbios med insekter och gröna blad getingar förstås kan inte bli värre men det regnar sol på oss i centimeter mandelbak hemska tidningar varför stilla gås vill bara gå och gunga i regnet ge mig vinflaskan så slänger vi den i sjön och sjunger Halleluja Davids Son och väntar på att pappa ska flyta bort.

Ah, nu kom människan. x3 Om ni nu undrar så testade jag att se hur mycket skit jag kunde skriva från det jag fick slut på saker att skriva tills Tååfe dök upp. Jag bara skrev det första som kom upp i huvudet.
Ciou~

2 kommentarer:

  1. Avgjort!!! Geni! Skriv mera! Duger till en hyfsat bra diktsamling. mera, mera!
    kram mam

    SvaraRadera
  2. Fast pappa skall inte flyta bort!!!

    SvaraRadera