söndag 28 mars 2010

Jag är din bäste vän, när du är ledsen så finns jag här, i min ögon är du alltid populär =D

Min promenad blev inte som jag tänkt mig.

"Din promenad är försenad med minst en timme p.g.a. en halvmeter djup snö längsmed hela din promenadväg. Du kan välja att a.) fortsätta gå och få snö i skorna, dyblöta byxben och pulsa fram genom snön i en och en halvtimme bara för att sedan vända om och gå tillbaka samma väg eller b.) vända tillbaka och gå en enklare väg" -.-'

Säga vad man vill om mig, men ska jag på promenad så GÅR jag på promenad också. Tills jag inser att jag lär bli förkyld med den mängd snö jag har en fjärdedel på vägen... e.e

Mamm kommer hem ikväll... =3 Tänker definitivt tigga mig till skjuts till stan imorgonbitti, det är såttsäga sommartid nu så det blir att gå upp tidigare imorgon och jag hade problem med att somna igår. Jag kastade mig fram och tillbaka och sista gången jag såg på klockan var den halv fyra, d.v.s. halv fem. Men sedan vaknade jag runt 10 på förmiddagen med huvudvärk. =P Men ikväll blir väl annorlunda hoppas vi... ^^

Återigen har jag fastnat vid datorn i vardagsrummet och ser på film med LiLLan och Skrållan. Toy Story ettan. xD Fast jag kommer nog sitta framför datorn. =P

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar