söndag 14 mars 2010

Smileys ftw!

Tack, Tååfe och Eifos, för att jag fick sova hos er inatt... Även fast du hade feber Tååfe och du, Eifos, hade jobb... =/ Jag uppskattade det verkligen. <3

Och tack Arekku och Moíro för att ni brydde er och inte hatar mig för att jag betedde mig som en idiot och inte kunde vara en bra vän när det kom till kritan... Men tack för att ni brydde er! <3

Jag tycker inte om att gråta inför folk sådär, men ibland brister det för mig också... Erin kan inte vara glad och uppåt dagarna i ända. =]

Men idag vaknade jag hos Tååfe och Eifos iaf, efter en skön natt. Tååfe skriver studentexamen i svenska imorgon, tillsammans med Sandra, Eva, Noémi och alla er andra treor antar jag. Så LYCKA TILL!!! Hoppas ni orkar sitta och klura på era essäer i sex timmar... =S

Jag är lite trött idag, vilket märktes, papp fick utstå mitt utbrott i bilen. Tack pappa! <3 Jag älskar dig! Och så tycker jag synd om mamm som är så trött och nere =/ Älskar dig också! <3 Även fast du är trött.

Nu ska jag dricka te och prata med mamm innan jag tar mitt Melatonin och knyter mig för natten. <3

1 kommentar: