måndag 22 mars 2010

Ett sommarlov kvar till sommarlovet

Sitter på datorn i skolan och tycker synd om mig själv som har så ont överallt... .___. Känns som om man skulle behöva kräkas för att må bättre. Och så går det i konstiga vågor också. e.e Så ibland mår jag bra, ibland piss, ibland bra, ibland piss. JA, jag klagar! D= Ålänningar är kända för det och jag tänker inte vara annorlunda! Och titta ut genom fönstret så förstår de flesta. Ja, mysigt med en snöig vinter, men jag vill ha VÅR nu!

Idag ska jag till Amie iaf... =3 För i fredags så kunde jag inte dyka upp p.g.a. lågtrycket... e.e Så jag ska messa/ringa henne idag efter skolan och sedan möta henne någonstans. =D Hon och jag skulle behöva ha en kväll då vi bara ser på filmer, äter gott, surfar på nätet och tecknar tillsammans. ^^ Vi har tänkt på det förr, men det blev aldrig av... -.Ò Men jag funderar på lovet kanske? LiLLan kommer ju vara upptagen då så... =P

Min lektion börjar om en kvart igen. .___. Tyska... -.- Weeih~ Jag kanske ska ta en tur via Eifos och Tååfe också. ^^ Om jag hinner d.v.s.

Alla kommer en efter en fylla 18 iår och själv står man där med fingret i näsan och undrar vadfan som händer... D= Jag är smärtsamt medveten om att det ännu är 7 månader tills moi fyller party, dessutom VET jag att det finns människor som DREGLAR för att få dra med mig till Arken eller ut på någon holme på fest och jag är ju livrädd för alkohol, samtidigt som man ju är lite nyfiken... =3

Idag tror jag nog att jag ska börja plugga till provperioden. Jag tänker hela tiden: "Bara EN period kvar! Bara EN period kvar! Bara EN ENDA period kvar!". Men det hjälper inte egentligen för det är fortfarande två svenska prov, två matteprov, två tyskaprov och två finskaprov mellan mig och sommarlovet... D=

Baaaaaaajz~

Var till Moíro i helgen med LiLLan också, vi låg på bäddsoffan hela kvällen och fnissade och skrattade och hade på film i bakgrunden. Snackade skit som alla ju gör och så äta chips och ostbågar. Men framåt natten slutade jag delta i deras samtal, för de blev för GHS relaterade och jag hängde inte med på ägg och stora, maffiga vattendjur. Dessutom var det stjärnklart, vilket jag låg och beundrade ett tag innan sömnen slog till.

Nu skenar jag på tyska!

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar