torsdag 4 mars 2010

WE... ARE... FA-MILY~

Jag älskar min mamma, jag älskar min pappa, jag älskar LiLLan, Lion och Skrållan. Jag älskar mina vänner!

Jag älskar min familj!

För ni är väl alla min familj...? Eller hur?

Den här veckan har varit tung. Både psykiskt och fysiskt har det varit jobbigt att anpassa sig till vardagen igen. Tur att Tååfe är tillbaka nu också... För när han väl har skrivit de där förbannade studentproven så kommer vi kunna börja umgås varje dag igen. =3 Ifs kommer jag söka upp honom någon gång i veckan och ge honom puppyeyes och så följer han med på en fika. ^.^

Det är så mycket SNÖ! O.O Jag har inte sett yttertrappan på hela dagen, den har varit... översnöad! e.e SLUTA SNÖA FÖR I H******! JAG VILL HA SOMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!! D=

Sådant man får stå ut med när man bor i Norden... -.-

Men nu ska jag ha äppel och te! =3
Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar