onsdag 10 mars 2010

Hint, det här är din framtid, vänj dig vid tanken xD

Har varit en rätt bra dag, känner mig sprickfärdig efter en rejäl middag [spagetti med papps köttfärssås <33], en kopp kaffe med Ben&Jerry's Half Baked! xD

Fredrik Reinfeldt var på skolan idag, men det enda jag såg var hans livvakter och ett filmteam och en tjej som svimmade av för andra gången den här perioden, stackaren... Hon går i min mattekurs den här perioden.

Nåja, jag har läxor ännu ikväll, men jag är så pepp på helgen så det gör inget... =] Tååfe, jag och LiLLan ska först på middag tillsammans på Hotell & Restaurang skolan, sedan ska vi hem till oss och se på Luftslottet som sprängdes och kanske några andra godingar från min och LiLLans fina samling. Så ska vi sova i anderstugan med en brasa på och prata fina saker, kanske gå på en kvällspromenad också.

Det blir myys!

Sedan kommer Arekku overseas nu i helgen också och honom hade vi tänkt träffa på lördag. =3 Ooh, nice...

Men sen måste jag komma ihåg att jag måste lämna in min kursblankett med mitt val av kurser inför nästa år. Jag har ett jäkligt bra upplägg, det tyckte min studiehandledare också, jag har allting i bra takt och en bra inställning. Jag hinner med alla kurser jag måste och lägger till ett par extra sedan.

Nåja, nu tänkte jag visa er hur det ser ut när jag, LiLLan och papp är och handlar! [Hälsning till Lotta, det här kommer du får stå ut med en dag!]

 



Vi är galna! xD Men vi har nästan aldrig tråkigt iaf! =3

Ciou~

4 kommentarer:

  1. Tack ;) Just så. Sprickfärdig av nyfikenhet måste jag i värsta fall vänta till söndag innan jag kan se dramat. Ingen dator samarbetar bara för att jag vill titta på filmklipp :(

    SvaraRadera
  2. Ni är galna säger jag, galna xD Men det är så det ska vara^^ Ben & Jerran <3

    SvaraRadera
  3. blev sugen på ben&jerran nu ): fy skäms nelly!

    SvaraRadera
  4. varför kan jag inte se filmen, buhuuu, å andra sidan har jag det tvivelaktiga nöjet att dagligen se er två live...
    mam

    SvaraRadera