lördag 27 mars 2010

Coraline - Mechanical Lullaby

Jag och LiLLan har varit ensamma med Lion sedan några timmar tillbaka. Lion ser på Yu Gi Oh och jag och LiLLan planerar att se på Coraline. Jag har redan börjat se, men ska börja om för jag blir så nostalgisk av introt. =3 Borde egentligen läsa Hemsöborna, men jag har inte fått tag i boken och börjar känna lite panik... .____. Hoppas mamm kan hjälpa mig att hitta den... =P

Jag har organiserat ALLA mina bilder nu, från år 2009 fanns det ungefär 1140 bilder. xD Men många är snodda från andra och så förstås... =P För själv har man ju inte fotat så aktivt själv... =( Aahw, jag vill ha en kamera... D=

Nästa vecka är det karonka också... =P Fan, jag hatar sådant lek juttu, tvingar man mig till skolan vill jag få ut något av det, annat än att skena omkring och skämma ut mig totalt... e.e

Men sedan är det påsklov, men eftersom vi ska gå in för ett hälsosammare liv nu så får jag inte äta ihjel meeg på påskägg. ='(

Aah, well, man får lov att bita ihop lite. ^.^

Moíro och Arekku skulle ha kommit hit idag... =/ Men de hörde inte av sig till LiLLan och min mobil strejkade så... Det får bli någon annan gång. De skulle ha fått sova över och vi hade eldat en brasa och grillat korv och äppel. -.Ó

Nå, nu ska jag se på Coraline! =D

Den här låten är nostalgi!! D=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar