fredag 26 mars 2010

*YAAAAAAAAAAAAWN*

Slutade just skolan. =P Gudskelov för det! Jag vet inte var jag haft huvudet de här två senaste dagarna. Jag har bara irrat runt utan mål och gått fel. xD Nåja, LiLLan och de som vill fika idag dyker väl upp vid tre tiden, jag ska bara vänta in dem.

Tååfe skrev sitt sista prov idag, biologi, så nu känner han sig antagligen lite tom och är på en promenad någonstans. xD Jag ska höra efter ändå, för jag vill träffa karln... =3 Jag tror att jag också ska bege mig på en promenad... Till Eifos... x) Sedan om vi går någonstans får vi se, men jag vet inte om jag har lust att sitta instängd på ett café idag, så LiLLan och de andra får kanske lov att ursäkta mig, jag vill ut och andas frisk luft. Jag har gäspat från första lektionen till sista sedan i måndags och blir pigg enbart om jag får vara ute, så det kanske blir en liten stadspromenad. =)

Men en kaffe ska jag ha! =D

Jag måste till biblioteket också och... ehrm... låna min bok som jag ska skriva en rapport med stilanalys på på tisdag... ^^'' Vad duktig jag är. =P

Nåja, nu ska jag gå och söka mig till Eifos... Tååfe var på promenad så han dyker väl upp där när han gått chocken av sig. =3

Mördarsnigeln är btw übersöt i glasögon!

Ciou~

1 kommentar:

  1. Du låter så sund... blir nästan orolig...hoppas du gick på kaffe ändå...själv har jag inte varit ut ännu idag, bara skrivit, men skall gå på stillsam bar med Mari om en stund. Sen hem och skriva ikväll. Hoppas ni får en trevlig fredagkväll. kram mam

    SvaraRadera