fredag 12 mars 2010

Snåljååååp

Har finska förhör idag och har inte varit speciellt aktiv med att plugga på det... Så det är dagens hinder. =P Men efter all den skiten blir det PARTHEY~! Ska bara ta ut pengar [80 fucking euro!] och sedan blir det att vara med LiLLan under eftermiddagen tills vi ska till Hotell&Restaurang skolan med Tååfe ikväll och äta oss feta. =3

Jag är så snål... Igår stod och dreglade över Twix och Mars och Tuplah~ på Mattssons, men jag är så snål att jag inte klarade av att köpa ens EN stång, även fast jag var lite låg och sådär... >.< Jag gråter inombords av att behöva ta ut så mycket pengar, men jag har ju lovat att bjuda LiLLan och Tååfe! D= Dessutom kan jag bara ta ut 20 eurosedlar... =( Och jag sa att jag skulle stå för 15 euro var för dem. ^^ Så det måste jag lösa också... e.e

Besvärliga situationer jag sätter mig i! =D

Men nu ska jag försöka plugga en aning. ^.^

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar