fredag 26 februari 2010

01.14

Jag är glad att jag kunnat ge dig den trygghet du känner just nu. =) Högst antagligen har du haft en ganska nervös och jobbig tid mellan träffen och offentliggörandet. Jag är nervös, spänd, förvirrad, ja, men allting löser sig. Det finns mycket som jag ännu måste få veta och förstå, kanske t.o.m. känna mig ledsen över. Men det betyder inte att jag inte står fast vid det som jag och LiLLan kom underfund med ganska direkt: Vi älskar papp och vi är lyckliga för hans skull, därför kommer allting att bli bra. ^^ Hoppas den där meningen blev rätt nu för jag har haft problem med de där dubbelgrammatikmeningarna, som att säga en "dålig ovana" istället för en "ovana" eller en "dålig vana". xD Nåja, klockan är 01.14, det är inte meningen att jag ska förstå vad jag skriver...


Nite~

1 kommentar: