måndag 22 februari 2010

En solig vårvinterdag på Åland

Lycka, lycka, lycka, lycka! =D Jag har inte kännt mig såhär avspänd på jag vet inte hur länge. Imorgon ska jag till BUP och jag har bara positivt att säga. Skönt att mamm och papp tog tag i situationen och fick iväg mig dit, för såhär har jag inte kännt sedan... Ja, jag vet inte när. =]

For till stan med mamm, Lion och Skrållan idag. Biblioteket och filmer blev det... x] Jag träffade både Hanna och Amie. =D Hanna ska jag träffa onsdag, torsdag eller fredag och jag far hem till Amie till helgen och checkar hennes nya place. ^^ Jag ska ju till Sthlm antagligen på lördagen, men på söndagen kan jag ju ta mig tid isf...

Jag ska bara se när jag kan fara och skrinna också. ^^ Jag är rätt sugen på kaffe just nu, men jag vill inte riktigt gå ner och koka, jag har blivit sämre på att koka kaffe. x]

Mina föräldrar har btw offentliggjort sin skiljsmässa nu på Facebook och så, och nu när jag och LiLLan vet om det så har papp också kunnat offentliggöra sitt nya förhållande. Jag och LiLLan är såååå glada för hans skull. =] Hon verkar vara en jättesöt och jätterar människa och vi är hur spända som helst på att få träffa henne och hennes tre barn. LiLLan envisas med att kalla dem hennes plastsyskon, jag vill nog lära känna dem först. x] De kanske inte uppskattar det.

Moíro har klippt och färgat håret också! =D Hon är såååå söt! ^^ Som vanligt ifs, men jag tycker om att säga att hon är söt. =D



Sweeeeeeetness! =D

Well, nu ska jag gå och fråga om mamm har lust att koka lite kaffe, jag vet att klockan är sent, men det märker inte jag av. >=3 Jag har ju Melatonin! =D

Ciou~

1 kommentar:

  1. Ok! Jag kokar... det där gamla termoskaffet kan inte vara bra för hälsan =)
    Jag är glad för att du är glad =)))

    SvaraRadera