tisdag 9 februari 2010

Morning Glory

Dagen började ju bra...?

Pappa skulle backa ut från gården och backade då rakt ner i snödrivorna längs uppfarten. =P Så vi fick lov att hjälpa till att skjuta upp den [jag och momm då alltså] och så småningom fick vi för oss att det kanske ändå var bäst att binda fast bilen i mommos bil och dra upp den...

Smart va? Att komma på det efter att ha stått och grymtat och svurit i säkert över tjugo minuter.

Jopp.

Well, Tååfes hår ser fortfarande bra ut. =D Jag var lite orolig för att hans hår skulle bli sådär självlockigt som på Jonathan Lejonhjärta. xD Men det är platt och fint. =>

Jag fick dessutom reda på att jag har tid till BUP klockan 16. Mamm hade nog glömt att berätta det för mig. e.e

Det är exakt en vecka till Tyska provet nu, jag har kommit igång lite nu, det är bara några saker jag måste kontrollera att jag har pejl på. ^^

Men nu kom Tååfe så jag tänkte bege mig. =D

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar