fredag 5 februari 2010

Min galna syster, kompis och jag =>

Jag har bestämt mig för att använda smileys i mina blogginlägg iaf, för de kommer så automatiskt. =P Jag försökte först att inte använda dem för att jag vet att folk inte tycker om att se smileys överallt, men jag vill ha dem där för att ge krydda till vad jag känner. ^^ Och jag tycker att det är fånigt att klaga på folk. Jag menar, vissa människor skriver inte gramatiskt rätt eller med stor bokstav på rätt ställen, fel skiljeteckan och jare jare, men deras bloggar kan vara intressanta iaf. => Så nu får du stå ut med det här mamma =D

Eller vad tycker ni? Är det irriterande att jag använder smileys? Jag kan nog låta bli om det försvårar läsandet för er! =o

Well, anyways, jag följde med Tååfe till Salongen idag och såg hans hår försvinna och byta färg! O.O Han ser helt annorlunda ut nu, mera... BAD på något sätt. Farao, var kul att säga "bad" om Tååfe! xD Men han har värsta hunk goth frisren och jag och Mördarsnigeln var ut i snön och fotade honom efter skolan idag. =3 Jag hoppas på att jag kan ladda upp de bilderna här så småningom. Men jag tänkte be Nene redigera ljuset och färgerna lite, för hon är så bra på sådant.

Jag har varit knökförkyld i några dagar nu. Varje kväll känns det som om mitt huvud håller på att spricka, så som det dunkar. Och så nyser jag som min far... e.e Alla flickor på lusse nyser som en liten hamster eller något sådant: "Atjiu...*sniffsniff*, medan jag nyser så det ekar. xD Arma Tååfe som fått stå ut med det i ett dygn...

Jag, LiLLan och Mördarsnigeln var sedan på Chocolateriet där "Kääääärleksaffären" *hosthost*porrbutiken*hosthost* Bliss låg förr. Värsta myysstället! >=D Och LiLLan satte i sig chili och jag filmade i nästan 15 minuter innan Tååfe kom med sitt nya hår. Vill ni se hur jag och LiLLan spenderar 15 minuter med varandra så klicka på klippet [för mig var det värt det =>]

 

Jag tror att ikväll blir en konstig kväll. Jag sa försöka hitta något att bry mig med, men jag känner en överhängande känsla av rastlöshet och ett visst obehag ända sedan jag var på BUP. >.<>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar