onsdag 10 februari 2010

En ledig provperiodsdag

Var hos Eifos och Tååfe idag till klockan 16 då jag skulle till BUP med mamm. ^^

Jag vill inte säga för mycket här över Internet, det är inte riktigt professionellt att sälja sin själ på nätet, men jag kan säga att det nu finns en chans att jag snabbt kommer upp på benen igen. Eller så blir jag galen och börjar måla blommor på väggarna! =D

Efter den här provperioden är det ju sportlov. => Det är kännt i min vänskapskrets att jag... kan... inte... åka... skridskor! Men jag tänker försöka! Det kommer inte gå bra och jag kommer ha ont, men jag måste ju försöka klara av det, för det är ju KUL att åka skridskor! =D Eller ja, många av mina minnen från INNAN det INTE var kul att åka skridskor mer är ganska trevliga.

Så jag kanske försöker mig på isen under den där veckan då mitt manliga ekipage är med sitt förkläde i Sverige [d.v.s. hans flickvän] och alla vekar ha något på g. Egentligen kallades jag för Tååfes förkläde, men jag tyckte att det passar sig bättre att hans flickvän får den titeln. ^^ Jag får vara något annat [som jag inte kommit på ännu].

Mitt första prov är om... fem dagar? Och jag borde verkligen FÖRSÖKA ge mig in i pluggandet, men jag vill hålla min distans. Jag vill ju inte tvinga mig själv in i det om jag mår dåligt av det. Så jag tar det lugnt och lär mig i min takt, det är ju ordlistorna som är svårast. Grammatiken kommer av sig självt när man läser.

Nå, nu ska jag snart gå och sova. Mitt Metatonin [Stavning? Uttal? Heter det ens så???] borde börja verka snart, jag känner mig faktiskt lite trött. Men först ska jag fixa mig inför natten. =>

Nite~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar