torsdag 25 februari 2010

FAAAAAAAAAAILÖH!

Man kan verkligen bli GALEN när man ska göra sig av med en ovana... Mitt bitande på naglarna t.ex.... Uhuh, det gick åt skogen... >.< Eller, spelet är inte förlorat ännu, jag har inte tuggat av dem alla helt, men den nagel som gjorde mest framsteg gjorde mig galen, jag KALLSVETTADES då jag försökte hålla mig ifrån att bita av den... =[ Skit också... Får försöka igen fr.o.m. nu. ^^

Igårkväll var jättemysigt! Som vanligt pratade jag på som en babbelkvarn, tur att folk står ut med mig. xD Masserade Nen vilket jag inte gjort på evigheter och så fick jag låna andra och tredje säsongen av Supernatural, en av de läskigaste [absolut BÄSTA] serierna som gått på tv 4. LOVE it!

Idag har varit lite sisådär, för min mage har gjort uppror p.g.a. den där mumisga blueberry cheesecake som Eva bjöd på igår... =3 Och så bet jag av tummnageln som jag var så stolt över...

Men imorgon hade jag tänkt fråga om Hannah ville ses, för jag lovade mig själv att fråga henne. På lördag är det Sthlm som gäller. Och på söndag tänkte jag söka upp Amie i hennes nya lägenhet. Enkel plan! =D

Sportlovet är snart slut... Synd men sant. Tänkte höra av mig till Janina också, för hon och jag hade tänkt fara och se på Alice in Wonderland, Tim Burtons version den 3:e mars. WOHO!

Auch, my ass...

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar