onsdag 3 februari 2010

Fire coming out of the monkeys brain

Nu har min kära syster börjat blogga också, eller hon har haft den ett litet tag men eftersóm hon inte uppdaterar så ofta så tyckte hon inte att jag skulle reklamera henne ^^ Men eftersom jag igår fick lov att länka henne bland mina andra bloggande vänner så tänker jag nu skriva henne här

Jag är i skolan och har inte börjat än. Börjar kvart i tio och har engelska. Jag tycker om den här kursen. Den är rolig och Ekman är en bra lärare. Men jag är en sådan latmask... T.ex. så lyckades jag missa tio frågor på läsförståelsen, så jag var tvungen att skriva klar den i början av lektionen, jag gjorde det så fort som möjligt, generad som jag var,,,

Mamm kommer hem sent ikväll/natt, och imorgon ska jag till BUP. All min lediga tid kommer gå åt till det e.e

Jag planerar fakiskt att sitta på datorn tills det är dags för lektion.

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar