tisdag 16 februari 2010

Halvambitiös

Skrev Tyska prov idag. Lite sådär lagom ambitiöst. xD "Aaah, glömde skriva hur många ord uppsatsen hade, äh, whatevah! Jag vet inte riktigt vad det här är på tyska, så jag skriver det inom parentes på svenska. Så fyller vi i lite här och lite där, men det här är väl inte rätt form? Äh, det blir halvpoäng för att jag försökt..." xD Såhär duktig blir jag när jag slappnar av mera.

Kanske borde sluta ta medicin för att höja prestationen.

[Skoj skoj]

Tååfe försvinner under sportlovet, men jag har storslagna planer! Jag menar, en hel vecka ledig från skolan ska man ju utnyttja! Så jag tänkte försöka hitta på så mycket som möjligt med familj och vänner och komma utvilad och glad tillbaka till skolan efteråt. Jag tänkte träffa Jash, för hon är awsum och jag saknar henne. Hoppeligen kommer Arekku hit någon gång så får han och Moíro hänga med och dokumentera mitt högst antagligen legendariska försök att ta kontroll på is...

[Tååfe ville prompt ha det dokumenterat då han själv inte kan komma med och skratta åt det.]

Sedan var det en middag planerad med Eva, Noémi och gänget, det var ju ett tag sedan. Och så tänkte jag kanske höra av mig till Linnea och Hanna och se vad de tänkt hitta på.

Jag vill göra saker! =D

Men nu ska vi se om engelska provet kommer gå bra eller om jag blir sådär halvt ambitiös där också. ^.^

Ciou~

1 kommentar: